aramaram، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
nedaneda، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

♡~🌼🖇aram🖇🌼~♡

نویسنده و دکی اینده ☕🌼

انتخاب رشته ؟

1401/3/13 5:39
نویسنده : ♡~ aram ~☆
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شما عزیزان دل 💛😇 خب من الان در مرحله انتخاب رشته هستم و به رشته هنر علاقه دارم ولی اصلا دلم نمی خواد برم هنر با توجه به اینکه خیلی در رشته هنر عالی هستم طراحی چهره میکنم دوخت و دوز و عروسک عالی ام و .... ولی حیف میشه با معدل ۱۸ برم هنر چون سخت دارم تلاش میکنم برای معدل بالا و میدونم بازار کار هنر اون قدر ها خوب نیست 🙂💛🌼 حالا من به اجتمایی و ادبیات علاقه دارم مخصوص به تاریخ رشته انسانی برام مناسبه ولی میدونم بازار کارش میگن افت داره و باید حفظیات خوب باشه ولی دو دلم با خودم میگم برم تجربی 😐💛 ماشالاه نمرات ریاضی و علوم که بماند حالا خودم نمیدونم چه اعتماد به سقفی دارم 😂💛🌼 یعنی اگر اعتماد به سقف منو گوسفند داشت سالی دو بار پشمک میداد 😂🌼 ولی خب خواستن توانستن است میتونم و میدونم که اگر بخوام نمرات علوم و ریاضی رو میبرم بالا 😊💛 حالا از شما نظر میخوام لطفا بگید که ایا رشته تجربی برای من خوبه یا نه ؟ زیادی اعتماد به سقف دارم 😐💛 ممنون 🌼😊 اینم بگم درسم عالیه 😄😅😉👌

پسندها (6)

نظرات (13)

𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
15 خرداد 01 11:52
سلاام🌸
راستش من به انتخاب رشته نرسیدم ولی 
میگن باید رشته ای انتخاب کنی ک توش مهارت داری ولی نمیخوای هنرو انتخاب کنی 
بنظر من اگ توی تجربی خوبی میتونی ادامش بدی و توش موفق بشی همینو انتخاب کن ولی اگ میبینی توی ی چیزه دیگه خیلی بهتری و موفق تری و دوست داشتی اونو انتخاب کن🌸
ولی بازم به خودت بستگی داره☺
♡~ aram ~☆
پاسخ
مرسی عزیز دلم که وقت گذاشتی و جوابم رو دادی خیلی مهربونی عزیز دلم 😢🌸🖇 چشم مرسی حتما به توضیحاتت خوب گوش میدم عزیز دلی فدات 🌸👩🖇😘😇
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
16 خرداد 01 12:07
کاری نکردم که عزیزم امیدوارم موفق باشی گلم😘🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
7 تیر 01 14:20
سلام آرام خانوم &hearts️
من خودم تجربی میخونم اگه بخوام یه توضیح کوتاه درموردش بگم اینه که کتاب علوم شما دقیقا سه قسمت میشه میاد توی تجربی 😂 یعنی تخصصی تر میشه
میشه زیست ( که درمورد اعضای بدن هست)، شیمی( که درمورد اتم و مولکول و... صحبت میکنه.) و فیزیک ( که درمورد تندی و سرعت و فشار و اینجور چیزهاس)
اما انسانی تا اونجایی که من میدونم ادبیات و اجتماعی و عربی توش خیلی تخصصی تر میشن
و ریاضی هم که خب معلومه دیگه توش ریاضی و فیزیک خیلی تخصصی و گسترده میشن&zwnj


اگر نظر من رو میخوای برو دنبال علاقت چون درس ها به اندازه ی کافی زحمت دارن و نمیشه گفت کدومش سخت تره همشون رو باید بخونی و تلاش کنی. و اینجا اگر علاقه نباشه کار خیلی سخت تر میشه
برای بازار کار هم که اگر توی کارت بهترین باشی مطمئن باش بیکار نمیمونی &hearts️
اینو من نمیگم کلی مشاور و کارآفرین میگن🍃
 
♡~ aram ~☆
پاسخ
خیلی گلی ممنون از راهنمایت امیدوارم همیشه موفق باشی 💗😊⛥

13 تیر 01 15:35
سلام بِیب
به نظر من قبل از تصمیم گیری باید جنبه های مختلفی رو بررسی کنی اولیش علاقست البته نه صرفا علاقه به چندتا درس خاص باید ببینی آینده ی اون رشته رو هم دوست داری یا نه لازم نیست حتما یه شغل خاصی مد نظرت باشه فقط باید ببینی حیطه ای که دوست داری درش فعال باشی در اون زمینه هست یا نه البته توانایی هم مهمه منظورم نمرات نیست چون نمره ی کم خیلی اوقات علتش میتونه فقط درس نخوندن یا مشکلاتی که برای آدم پیش اومده باشه و ممکنه اتفاقا درهمون درسی که نمراتت خیلی بالا نشدن استعداد زیادی داشته باشی و با مطالعه ی کافی نتیجه خوبی بگیری باید ببینی اون درسو چقدر راحت یادمیگیری و چقدر با تمرین کردن زیاد و مطالعه ی اون درس اوکیی بحث دیگه ای که هست ویژگی های فردیته مثلا باید ببینی بیشتر دوست داری کار عملی کنی یا مطالعه کنی چقدر با برنامه ریزی هستی یا دوست داری باشی چقدر میتونی فشار و استرسو تحمل کنی و اصلا دلت میخواد تحملش کنی یا نه! 
♡~ aram ~☆
پاسخ
اره میتونم چون خیلی علاقه دارم از بچگی داشتم 😊💞 حالا میخوام ازتون یه سوال بپرسم من کلاس هفتم معدلم ۱۸ شد نمرات علوم ۱۵ ریاضی ۱۷ چون مجازی بود خیلی درس خوندن برام سخت بود ولی هشتم و نهم کلا ۲۰ بشم هم علوم هم ریاضی میتونم برم تجربی ؟  💗⚘ 

13 تیر 01 15:41
یه چیز دیگه که هست اینه که باید درمورد رشته های مختلف اطلاعات کسب کنی و درمورد آینده ای که هرکدوم دارن مثلا از طریق رشته های دانشگاهی ریاضی سخت تر میتونی کار پیدا کنی اگه تو دانشگاه های خوبی مثل شریف درس خونده باشی برای مهاجرت راحت تری و به علت متقاضیای کم این رشته راحت تر وارد دانشگاه میشی انسانی متقاضیاش از ریاضی بیشتره به جز چندتا رشته مثل حقوق و روانشناسی بازم کار پیدا کردن یکم سخت میشه و تجربی هم بازار کار بهتری داره اما کنکورش به شدن پرمتقاضی و پر استرسه و باید ببینی انقدر بهش علاقه داری که این فشارو تحمل کنی یا نه هنرستان هم بستگی به رشته ای که انتخاب میکنی داره و علاقت و فک کنم یکم کار پیدا کردن برای بعضی از رشته های هنری سخت باشه و اینکه به نظرم به امکاناتی که در دسترست هست هم باید نگاه کنی مثلا باید ببینی توی شهرتون هنرستانای خوب و با استادها و امکانات خوب هست یا نه
♡~ aram ~☆
پاسخ
اره من خیلی به تجربی علاقه دارم امید وارم بتونم تو رو الگو قرار بدم و مثل تو قوی باشم 💗😊☁☕

13 تیر 01 15:44
ولی کلا شرط اصلی علاقست به نظر من و موارد دیگه رو تا حد زیادی میشه حل کرد 
البته اینا فقط نظرات یه دانش آموز همسن و سال خودته و خیلیاش میتونه اشتباه باشه
به نظرم برای انتخاب رشته حتما با یه مشاور مشورت کن
+راستی من خودم رشتم تجربیه و امسال میرم دوازدهم اگه درمورد رشته ی تجربی اطلاعات بیشتر یا کمکی خواستی حتما بهم بگو^_^
♡~ aram ~☆
پاسخ
خیلی&zwnj گل هستید فدات که جوابم رو دادی 😊☁ حتما اگر سوالی داشتم ازت میپرسم 💗😊 مهربونم 

16 تیر 01 7:26
آره عزیزم حتما میتونی بری موفق باشی❤️
♡~ aram ~☆
پاسخ
بهترینی 😊😍💞☁🌈

25 تیر 01 11:23
عوق خوشملا چیه 
مگه خوشگلا چشه تو پست خوش آمد گوییت 
گند زدین به زبان فارسی شما دخترای امروزی
♡~ aram ~☆
پاسخ
ای دختر کهن شما قدیما میگفتید خوشگلا منم میگم خوشگلا یه شیرین بازی در ارودم نوشتم خوشملا حالا تو که میگی ما دخترای امروزی تو که دختر کهنی بگو ببینم از چاه اب پر کردی میخوام غذا بپزیم ؟ درضمن روش نوشتن پست خوشامد گویی به تو ربطی نداره ! تو رو سننه قربونت برم ؟ 
من گند نزدم به زبان فارسی شبکه خبر زدم  : ماسکش و دستکش همراه داشته باشن !! 

27 تیر 01 22:52
اولن  تنوع چیه دیگه تکراری شده از بس که گفتن دیگه جز تنوع به حساب نمیاد! این گند زدن به زبان فارسی پر شده الان
منم دخترای امروزیم ولی متنفرم ازین حال بهم زنایی که تر زدن به زبان فارسی 
♡~ aram ~☆
پاسخ
شما فردوسی که اینجوری میکنی !! ول شون کن دیگه چه کنیم !  بزن شبکه خبر ببین چقدر از کلمات انگلیسی استفاده میکنن تو منو اینجا نخور / در ضمن به کسی ربطی نداره که یه نفر چطوری تایپ میکنه 
بهتر شما به تایپ هر کس و طرز نوشتنش احترام بزاری 
 

7 شهریور 01 12:50
سلام عزیزم✋🏻😁 میدونم ک خیلی دیر دیدم پستتو🥲 ولی خب بازم دوست داشتم برات کامنت بزارم شاید بهت کمک کنه😁❤ من هنوز ۱۱ سالو خورده ایمه و هنوز ب انتخاب رشته نرسیدم من از همه شنیدم ک باید رشته ای رو انتخاب کنی ک توش مهارت داری ولی اگ هنر نمیخوای بری برو تجربی😊😊

7 شهریور 01 12:51
منم باید برم تجربی😁 چون دوست دارم دندون پزشک بشم😁 ولی واینری و عکاسی ام دوست دارم🤦🏻&zwj♀️

7 شهریور 01 12:52
از بچگی دندونپزشکی رو دوست داشتم ولی خب از وقتی ک گوشی خریدمو.... ب واینری و عکاسی هم علاقه مند شدم😂

7 شهریور 01 12:53
ب موقعش باید بشینم فکر کنم ک چ رشته ای انتخاب کنم😂😂 حالا واسه فکر کردن وقت زیادی دارم😂